دانلود خازن ها و عمکرد آن ها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود خازن ها و عمکرد آن ها

دانلود خازن ها و عمکرد آن ها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 11 خازن مقدمه خازن‌ عبارتست از دو صفحه ی موازی فلزی در میان آن لایه‌ای از هوا یا عایق قرار دارد. خازن‌ها انرژی الکتریکی را نگهداری می‌کنند و به همراه مقاومت‌ها، در مدارات تایمینگ استفاده می‌شوند. همچنین از خازن‌ها برای صاف کردن سطح تغییرات ولتاژ مستقیم استفاده می‌شود. از خازن‌ها در مدارات به‌عنوان فیلتر هم استفاده می‌شود. زیرا خازن‌ها به ر ...


  • انواع سنسور ها و کاربرد آن ها

    www.g-m-u.ir/بایگانی/686

    سنسور ها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند . سنسورهای بدون تماس:

  • :انواع سنسور ها در اتوماسيون صنعتي | مرکز تحقیقات و فناوری ...

    autoir.ir/page.php?id=473

    يكي از مهمترين تجهيزات استفاده شده در كنار plc در بخش اتوماسيون ( اتوماسيون صنعتي) سنسور ها مي باشند در اين بخش سعي بر آن شده تا سنسور ها و كاربرد آنها معرفي شود.

  • فیلم: سیاه چاله چیست و چگونه به وجود می آید / ویدیو کلیپ ...

    magifa.com/video/35142529

    توضیحاتی درباره نحوه به وجود آمدن سیاه چاله ها و نحوه عمکرد آن ها و انواع گونه های شناخته شده سیاه چاله که توسط امیرحسین خیابانی، منجم آماتور، که عضو هیئت علمی کانون نجوم شباهنگ در غرب تهران می باشند (ایشان همچنین مدیر ...

  • بانک خازنی چیست و چگونه محاسبه می شود؟

    www.g-m-u.ir/بایگانی/349

    2-اگر تلفات تاسیسات به دلیل پایین بودن ضریب قدرت بالا باشد با یک محاسبه ساده می توان فهمید که با خازن گزاری ضرف مدت کوتاهی تمام هزینه ها جبران شده و از آن به بعد سود محسوب میشود.

  • دیود - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/دیود

    از محدودیّت‌های عمدهٔ دیود، «بیشینهٔ جریان»، «بیشینهٔ ولتاژ»، «بیشینهٔ توان اتلاف‌پذیر» و «سرعت قطع و وصل» آن را می‌توان نام برد که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

  • علم الکترونیک electronics - آموزش قطعات الکترونیکی

    www.elecscience.blogfa.com/category/7

    دیودهای زنر معمولاً با ولتاژ ۲٫۴ تا ۲۰۰ ولت تولید می‌گردند و مقادیر ولتاژ زنری آنها تابعی از استاندارد iec60063 و مطابق سری e12 (با ۱۰ درصد تلرانس) یا e24 (با ۵ درصد تلورانس) است.

  • دانلود رایگان ترجمه مقاله دستگاه های قدرت جانبی جدید SOI ...

    tarjomefa.com/ابزارهای+قدرت+جانبی+پوشش...

    مزیت های فناوری soi شامل ایزولاسیون برتر، کاهش خازن های پارازیتی و جریان های نشت و عمکرد بالا در دمای بالا در مقایسه با ایزولاسیون اتصال سنتی است.

  • گروه مهندسی تسلا - الکترونیک(21)

    www.tesla-workgroup.blogfa.com/category/10/الکترونیک(21)

    در این ارسال فایل های پروژه ی ساخت اسیلوسکوپ (Oscilloscope) را که شامل نقشه ها و فایل های برنامه میکرو آن میباشد برای دانلود قرار داده ایم.این فایل توسط آقای بهنام زکی زاده تهیه شده است.

  • آموزش برق و الکترونیک و سیم پیچی

    bargh-elk.blogfa.com/author/bargh-elk/pichak.net/chat

    سيمها پس از روكش شدن وارد دستگاه چاپ شده و مشخصات سيم و كارخانه توليد كننده روي آن چاپ مي گردد . جهت توليد سيمهاي مختلف بايستي تعداد رشته ها و ساير مشخصات آن دقيقا تعيين گردد .

  • آموزش طراحي UPS يو پي اس و محاسبات باتري

    ups-sizing.blogfa.com/1392/03?p=2

    برداشتن خازنها و به دنبال آن پذیرش اتلاف بالا، ولتاژ كمتر و Power Factor Penalty. در صورتی كه این روش بصورت تكنیكالی عملی باشد، از جمله گزینه‌های مطلوب اقتصادی می‌باشد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: