تحقیق در مورد سفالگری و میناکاری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد سفالگری و میناکاری

تحقیق در مورد سفالگری و میناکاری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 24 صفحه قسمتی از متن .doc : سفالگری سفالگری ساختن ظروف با گل است و به ظرف ساخته شده از این طریق سفال می‌گویند. از مشهورترین سفالینه‌ها می‌توان به کوزه و پیاله سفالین اشاره کرد. قبل از رواج شیشه سفالینه‌ها رایج ترین مظروفات بشر بودند. مرغوب ترین خاک در صنعت سفالگری خاک رس می‌باشد که بدلیل وجود مقادیر بالای آهن در آن، به رنگ ...


  • سفالگری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/سفالگری

    سفالگری در شوش. در شش هزار سال پیش از میلاد اولین نشانه پیدایش کوره پخت درصنعت سفال دیده می‌شود و در سه هزار و پانصد سال پیش از میلاد چرخ سفالگری ساده‌ای که با دست حرکت می‌کرد ساخته شد.

  • میناکاری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/میناکاری

    در این زمان نقش‌های مینیاتوری همانند مجلس‌های بزم در دبار، شکار و اسب‌سواری بیشتر رواج داشت و میناکاری بر روی نقره انجام می‌شد.

  • تحقیق در مورد سرطانها :: مقاله

    ypinona.blog.ir/1396/09/21/تحقیق-در-مورد-سرطانها_25

    تحقیق در مورد سرطانها تحقیق در مورد سرطانها لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) ...

  • تحقیق در مورد شرکت های مختلط سهامی و غیر سهامی :: ttopli

    ttopli.blog.ir/1396/09/13/تحقیق-در-مورد-شرکت-های...

    تحقیق در مورد شرکت های مختلط سهامی و غیر سهامی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 24 صفحه قسمتی از متن ...

  • گزارش کارآموزی فن و هنر سفالگری

    nabproje..com/post/9280/-گزارش-کارآموزی-فن-و...

    گزارش کارآموزی فن و هنر سفالگری دسته: فنی و مهندسی بازدید: 23 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 گزارش کاراموزی فن و هنر سفالگری در 45 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 4,000 تومان گزارش کارآموزی فن و ...

  • تحقیق درباره تاریخچه صنعت دستی سفالگری قبل و بعد از اسلام

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره--تاریخچه...

    سایت اقدام پژوهی - گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان. 1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید.

  • تحقیق در مورد بازی های بومی شهرضا - دانلود پایان نامه در ...

    magifa.com/detail/2328798/article/13

    برای مشاهده مطلب فوق در وبسایت خبربان از لینک مقابل استفاده نمایید: دانلود پایان نامه در مورد سفالگری (2) عنوان فوق به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار جستجوگر تولید شده‌است، لطفاً در صورتی‌که درخواست حذف این عنوان را ...

  • دانلود پاورپوینت سفالگری - دانلود رایگان

    besty9.freedownload12.ir/product/881600

    دانلود رایگان دانلود پاورپوینت سفالگری دانلود رایگان دانلود پاورپوینت سفالگری سُفالگری ساختن ظروف با گل است و به ظرف ساخته شده از این طریق سفال می گویند. از مشهورترین سفالینه ها می توان به کوزه و پیاله سفالین اشاره کرد.

  • پروژه لعاب کاری روی فلز

    nabproje..com/post/1618/-پروژه-لعاب-کاری-روی...

    فلدسپاتها و با اضافه کردن گچ و اکسید آهن گرفته می شود که برای لوله های فاضلاب و غیره مصرف و در مورد رنگها از اکسیدهای فلزات استفاده می شود.

  • آموزش هنر میناکاری روی سفال در تهران - آموزش مرحله به ...

    magifa.com/detail/2505129/article/3

    رولت گوشت با سس آلبالو ابتدا سس آلبالو را آماده کنید. آلبالو و شکر را داخل قابلمه ای بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط بپزید تا سس آماده شود، سپس آن را داخل ظرفی بریزید و کنار بگذارید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: