تحقیق در مورد حضرت خضر
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد حضرت خضر

تحقیق در مورد حضرت خضر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 46 صفحه قسمتی از متن .doc : حضرت خضر (ع) (ارسال 1387/10/07) بازگشت از فرمایش امام صادق علیه السلام چنین بر می‌آید که خضر را خدا به سوی قومش مبعوث فرموده بود و او مردم را به سوی توحید و اقرار به انبیاء و فرستادگان خدا و کتاب‌های او دعوت می‌کرد. از معجزاتش این بود که روی هر زمین خشکی می‌نشست، زمین سبز و خرم می&z ...


  • تحقیق درباره ی حضرت خضر + دانلود فایل - کافه لینک

    cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-حضرت-خضر...

    زندگی خضر، از قبل از زمان موسی تا زمان حاضر، و ادامه زندگیش تا آخر الزمان، مورد اتّفاق مسلمانان است. مجموعه روایات، مؤیّد آن است که خضر، طولانی‌ترین عُمر را در میان فرزند آدم دارد.

  • حضرت خضر کیست؟ | شهر سوال

    www.soalcity.ir/node/570

    در قرآن مجید صریحاً نامی از خضر برده نشده است، و از رفیق یا استاد حضرت موسی تنها به عناوینی که بیانگر مقام عبودیت و علم و دانش خاص اوست یاد شده است.

  • زندگینامه حضرت موسی (ع) - beytoote.com

    www.beytoote.com/religious/bozorgan-din/biography-moses.html

    زندگینامه حضرت موسی(ع) سال‏ها پیش در سرزمین مصر فرعون حکومت می‏کرد. او پادشاهی ظالم و ستمگر بود و مردم بنی‏ اسرائیل را آزار و اذیت می‏کرد. یک شب او خواب وحشتناکی می‏بیند.

  • - 4 پیامبری که هنوز زنده اند - jamnews.com

    www.jamnews.com/TextVersionDetail/288113

    در بعضی از تفاسیر چهار قول در مورد ایشان آمده است که به یکی از آنها اشاره می‌کنیم: «الیاس همان خضر است؛ در حالی که بعضی دیگر معتقدند، الیاس از دوستان خضر است، و هر دو زنده‌اند.

  • حضرت خضر - ویکی فقه

    www.wikifeqh.ir/حضرت_خضر

    براساس حدیثی از امام صادق علیه‌السلام، مسجد سهله در کوفه محل همان صخره‌ای است که ظهور خضر بر حضرت موسی در کنار آن صورت گرفته است.

  • زندگینامه خضر نبی | آسمونی

    www.asemooni.com/celebrity/religious/khidr

    امام صادق (ع) در مورد حضرت خضر(ع) : ... بعد از تحقیق بسیار به این نتیجه رسیدم که اسمم فوق العده زیباست و با اینکه از اسمم زیاد خوشم نمیومدو هرچه سنم بیشتر میشد علاقه م به اسم هم بیشتر میشد. امیدوارم ...

  • YAHoO - حضرت خضر نبی(ع) و نقش او در دولت امام زمان (عج)

    gamenetyahoo.blogfa.com/post/1376

    سیر حیات حضرت خضر(ع) به طور کلی در سه مرحله می باشد: 1- مرحله ایکه حضرت خضر درخفا کامل بوده و بر احدی کشف نگشته بود. 2- کشف حضرت خضر(ع) برای انبیا وبرای پیامبراکرم وائمه اطهار(ع).

  • آيا پيامبراني هستند که هنوز هم زنده باشند؟

    www.shia-news.com/fa/news/73181/...

    در بعضي از تفاسير چهار قول در مورد ايشان آمده است كه به يكي از آنها اشاره مي‌كنيم: «الياس همان خضر است؛ در حالي كه بعضي ديگر معتقدند، الياس از دوستان خضر است، و هر دو زنده‌اند.

  • مختصری از زندگینامه حضرت ابراهیم (ع)

    www.beytoote.com/religious/bozorgan-din/biography-honor-ebrahim.html

    در بین راه شیطان برای منحرف کردن حضرت ابراهیم (ع) بار ها ظاهر شد و هر بار آن حضرت سنگی به طرف شیطان پرتاب می نمود تا این که به محل مورد نظر رسیدند.

  • تحقیق درباره معرفی 25 پیامبر الهی که نامشان در قرآن آمده است

    www.tahghigh.blogfa.com/post/185

    مختصری از زندگی نامه : حضرت اسماعیل بسیار مورد علاقه پدرش بود. حضرت ابراهیم در خواب دید که خداوند فرمان می دهد تا اسماعیل را قربانی کند لذا به فرزندش گفت : بگو نظر تو در این باره چیست؟




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: