تحقیق؛ کلیله و دمنه 4 ص
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق؛ کلیله و دمنه 4 ص

تحقیق؛ کلیله و دمنه 4 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 4 کلیله و دمنه َلیله و دِمنه کتابی‌است از اصل هندی که در دوران ساسانی به فارسی میانه ترجمه شد. کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایتهای گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات)‌ نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نامهای کلیله و دمنه گرفته شده‌است. بخش بزرگی از کتاب اختصاص به داستان این دو شغال دارد. اصل و تاریخچهٔ کتاب کلیله و دمنه در واقع تألیفی‌است مبتنی بر چند اثر هندی ...


  • ** اطلاعات علمی ** - کلیله و دمنه

    zanyar7296.blogfa.com/category/7/کلیله-و-دمنه

    کلیله و دمنه کتابی پندآمیز است که در آن حکایتهای گوناگون (بیشتر از زبان حیوانات)‌ نقل شده‌است. نام آن از نام دو شغال با نامهای کلیله و دمنه گرفته شده‌است.

  • آشنایی با کتاب مرزبان‌نامه و تحریری دیگر از آن | هنر اسلامی

    islamicartz.com/story/NRaxtEziYw4mbVuYzYKXFIkC66lebkLgcRl4UlAy8nA

    مرزبان‌نامه چون کلیله و دمنه نسکی (کتابی) پر از داستان و سرگذشت پندآموز است که در سده چهارم خورشیدی به دست مرزبان پور رستم‌ پور شروین که از شاهزادگان طبرستان بود.

  • مقدمه کلیله و دمنه و باب برزویه طبیب دریچه ای بر فرهنگ و ...

    https://www.cgie.org.ir/fa/news/12634

    تأمل در مقدمه کتاب کلیله و دمنه و باب برزویه حکیم این کتاب نشان می دهد که این دو بخش از افزوده های بزرگمهر حکیم و یا به اعتقاد برخی از ابن مقفع است.

  • قصه‌های کلیله و دمنه - rasekhoon.net

    https://rasekhoon.net/article/show/1138861/...

    دمنه، احضار و به جرم خیانت و توطئه محاکمه می‌شود. با شهادت یوزپلنگ و نیز پلنگی که در زندان، گفتگوی کلیله و دمنه را در این باب شنیده بودند، جرم دمنه اثبات و به مرگ محکوم می‌شود. (2) 3.

  • تحقیق درمورد تغذه و بهداشت42 ص :: fselmd

    fselmd.blog.ir/1396/09/25/تحقیق-درمورد-تغذه-و...

    تحقیق درمورد تغذیه و بهداشت 42 ص تحقیق درمورد تغذیه و بهداشت 42 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 41 باسمه تعالی گردآورنده و تحقیقگر: ...

  • تحقیق درباره بیماری وبا (word) 15 صفحه|nasim

    nasim.de4.ir/prod/h-1666319/...

    تحقیق در مورد یادگیری 23 ص دانلود تحقیق ریخته گری تحقیق در مورد راه آهن تحقیق در مورد کیفیت زندگی شغلی 18 ص ديگ هاي سنگي و سازندگان آن تحقیق در مورد کلیله و دمنه 4 ص تحقیق در مورد نیما یوشیج (3)

  • دانلود رایگان کتاب کلیله و دمنه | کتابخانه تاریخ‌ما

    https://pdf.tarikhema.org/PDF/دانلود-کتاب-کلیله-و...

    برچسب ها : ابوالمعالی نصرالله منشی, دانلود کتاب, دانلود کتاب رايگان, دانلود کتاب کلیله و دمنه, دمنه, کتاب, کتاب ابولمعالی منشی, کتاب رایگان, کتاب کلیله و دمنه, کتاب هاي الکترونيکي, کتاب هاي ...

  • سیر نگارگری کتاب کلیله و دمنه در ایران

    iraneconomist.com/fa/news/90917/...

    منبع اصلی کتاب کلیله و دمنه اثری مهم به زبان سانسکریت بوده که توسط ایرانیان در آن تغییراتی داده شده این کتاب در عصر ساسانی توسط برزویه طبیب به پهلوی ترجمه و به ایران آورده شد.

  • تشبیه برجسته ترین ویژگی سبکی کلیله و دمنه

    liar.ui.ac.ir/article_19724.html

    کلیله و دمنه از نمونه های برجستۀ نثر فنی فارسی است . کاربرد صنایع لفظی و معنوی و صور خیال از جمله تشبیه ، استعاره، مجاز و کنایه از ویژگی های سبکی این کتاب است .

  • سایت دانلود پایان نامه - 76

    law-thesis..com/pages/76

    سرچشمه کلیله و دمنه: کلیله و دمنه کتابی است که از زمانهای گذشته چه از لحاظ مسائل ادبی و چه از لحاظ مسائل اجتماعی و فکری در بین ملل مختلف مورد توجه بوده است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: