تحقیق؛ مختصری از زندگينامه حافظ
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق؛ مختصری از زندگينامه حافظ

تحقیق؛ مختصری از زندگينامه حافظ

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 3 مختصری از زندگينامه حافظ: شمس الدين محمد ملقب به لسان الغيب غزلسرای بزرگ و نامی ايران در قرن 8 ميزيست. تاريخ دقيق ولادت وی مشخص نيست شايد حدود سال 727 . گويند پدرش بهاالدين بازرگانی اصفهانی بوده كه در كازرون با زنی از آن محل ازدواج كرده و خيلی زود در ايام كودكی شمس الدين محمد از دنيا رفت. پس از آن حافظ با مادرش زندگی سختی را در پيش گرفت و برای كسب نان به كارهای سخت و توانفرسا پرداخت و به سختی به ...


  • مختصری از زندگينامه حافظ | psdkart بزرگترین مرجع دانلود ...

    psdkart.ir/مختصری-از-زندگینامه-حافظ

    حافظ علاوه بر غزلهایش رباعی ،ساقی نامه و مثنوی نیز دارد ولی شهرتش به خاطر غزلهای پرارزش اوست . دوره ای که حافظ در آن میزیست : حافظ هنرمندی هدفمند بود و بنابراین از تاریخ زمانه اش جدا نیست .

  • زندگینامه حافظ - beytoote.com

    www.beytoote.com/art/artist/biography-hafez.html

    ویژگی های شعر حافظ. برخی از مهم ترین ابعاد هنری در شعر حافظ عبارتند از: 1- رمز پردازی و حضور سمبولیسم غنی. رمز پردازی و حضور سمبولیسم شعر حافظ را خانه راز کرده است و بدان وجوه گوناگون بخشیده است.

  • زندگینامه حافظ شیرازی - beytoote.com

    www.beytoote.com/scientific/scientist/hafezeshirazi.html

    زندگینامه حافظ شیرازی - شمس الدین محمدملقب به خواجه حافظ شیرازی و مشهور به لسان الغیب از مشهورترین شعرای تاریخ ایران زمین است که تا نام ایران زنده و پا برجاست نام وی نیز جاودان خواهد بود.

  • زندگینامه حافظ شیرازی | زندگینامه حافظ - بیوگرافی شعرا ...

    www.akairan.com/biography/shoara/hafez.html

    علت این تأثیر شدید آن است که سلمان هم مانند خواجو از معاصران حافظ و از جملهٔ مشاهیرى بود که شاعر شیراز سرمشق کار خود قرار داد.

  • زندگینامه حافظ شیرازی - bme711.ir

    bme711.ir/Forum/Post/12

    خواجه شمس‌الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی (حدود ۷۲۷ هجری قمری – ۷۲۹ هجری قمری)، شاعر بزرگ سده هشتم ایران (برابر قرن چهاردهم میلادی) و یکی از سخنوران نامی جهان است.

  • پاورپوینت مختصری از زندگینامه مولانا

    nabproje..com/post/3152/-پاورپوینت-مختصری...

    پاورپوینت مختصری از زندگینامه مولانا دسته: عمران و ساختمان بازدید: 7 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 4316 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 پاورپوینت بسیار زیبا از مختصری از زندگینامه مولانا در 29 اسلاید قابل ویرایش قیمت فایل فقط 3,000 ...

  • پاورپوینت مختصری از زندگینامه مولانا

    projenab..com/post/3979/...

    پاورپوینت مختصری از زندگینامه مولانا دسته: عمران و ساختمان بازدید: 6 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 4316 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 پاورپوینت بسیار زیبا از مختصری از زندگینامه مولانا در 29 اسلاید قابل ویرایش قیمت فایل فقط 3,000 ...

  • زندگی نامه سعدی - persian-man.ir

    www.persian-man.ir/senior/poets/سعدی

    از این رو علاوه بر ترجمه شعر و نثر او به دیگر زبانها پژوهشهایی که در مورد فکر و اندیشه و نوشته هایش به زبان های گوناگون توسط محققان کشور های مختلف صورت گرفته است اندک نیست ... کتاب تحقیق در باره ...

  • زیرآب کهنه - خلاصه ای از زندگی خواجه حافظ شیزازی

    ahmad-1360.blogfa.com/post/40

    ويژگي هاي شعر حافظ . برخي از مهم ترين ابعاد هنري در شعر حافظ عبارتند از: 1- رمز پردازي و حضور سمبوليسم غني . رمز پردازي و حضور سمبوليسم شعر حافظ را خانه راز کرده است و بدان وجوه گوناگون بخشيده است.

  • زندگینامه حکیم ابوالقاسم فردوسی

    namnak.com/...

    چنان که از گفته خود او بر می آید، مدتها در جستجوی این کتاب بوده و پس از یافتن نسخه اصلی داستانهای شاهنامه، نزدیک به سی سال از بهترین ایام زندگی خود را وقف این کار کرده است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: