مدل طراحی شده چرخدنده ی حلزونی در کتیا همراه با اموزش+آنالیز
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مدل طراحی شده چرخدنده ی حلزونی در کتیا همراه با اموزش+آنالیز

مدل طراحی شده چرخدنده ی حلزونی در کتیا همراه با اموزش+آنالیز

مدل آماده چرخدنده ی حلزونی طراحی شده در کتیا به همراه آنالیز چرخ دنده +آموزش نحوه ترسیم و آنالیز با امکان ویرایش فایل در محیطshape design (سطح سازی) ورژن کتیا R21 !!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی دنیای طراحی قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!! *هدف ما آموزش و پیشرفت است* !!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!! با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی دنیای طراحی برای شما کد تخفیف ...


  • مدل - صفحه 22 از 35 - پروژه ها - takbook.com

    https://www.takbook.com/best/book/مدل/page/22

    مدل آماده آب چکان طراحی شده در سالیدورکز این محصول که با نرم افزار سالیدورکس ۲۰۱۴ طراحی شده است. تمرین بسیار خوبی برای آشنایی با اکثر دستورات کاربردی نرم افزار می باشد.

  • چرخدنده - پروژه ها

    www.takbook.com/best/book/چرخدنده

    مدل طراحی شده چرخدنده ی حلزونی در کتیا همراه با اموزش+آنالیز. مدل طراحی شده چرخدنده ی حلزونی در کتیا همراه با اموزش+آنالیز .

  • نرم افزار سالید ورکز - 5

    solidworks110..com/pages/5

    فایل های اماده ی قالب مرحله ای مرکب کار شده در کتیا. آموزش solidworks سالیدورکپس از انتشار نسخه 2015 از نرم افزار محبوب سالید ورک ، مکانیک نوین با افتخار .

  • فروشگاه روم آرتیکل - 12

    https://rumarticle..com/pages/12

    پاورپوینت آشنایی با مدل رقومی سطح زمین (dtm) و روش های تولید آن در 30 اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید

  • گزارش کارآموزی اگزوز خودرو خراسان

    www.dpp.loxblog.com/cat/31/1

    در این پروژه ابتدا با استفاده از یک مقاله ی منتشر شده سیستم یک پرس هیدرولیک مدل شده سپس با استفاده از کنترلر pid معمولی کنترل شده برای مشاهده ی نتایج از نرم افزار متلب استفاده شده است و نتایج در ...




  • برچسب ها : ,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: