تحقیق در مورد صبر و استقامت
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد صبر و استقامت

تحقیق در مورد صبر و استقامت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 41 زندگي صحنه تلاش و بالندگي، و لحظه هاي آن چون رودي درگذر است. رودي مواج كه درتلاطمش ، انسان ها ساخته مي شوند ؛ پس تا دمي باقي است از لحظات و سخنان ديگران عبرت بگيريم : - با شكيبايي وصبر ، انتظار گشايش و پيروزي مي رود . ( حضرت محمد صلي الله عليه و آله) - اگر كوه ها به لرزه درآمدند، تو پابرجا و استوار باش . ( امام علي عليه السلام) - صبر، ضامن پيروزي است . ( حضرت علي عليه السلام ) - هر كس يك ساعت شك ...


  • تحقیق در مورد صبر | وبلاگ فارسی

    https://rezashakeri2011.persianblog.ir

    صبر و آثار و نتایج آن مقدمه: در میان پیامبران الهی که هر یک ویژگی خاصی ازفضایل اخلاقیرا دارا بودندحضرت ایوبعلیه‌السلام به ...

  • تحقیق در مورد صبر - magirans.com

    magirans.com/تحقیق-در-مورد-صبر.htm

    تحقیق در مورد تحقیق در مورد زلزله و آتشفشان مقدمه مترجمان ايران كشوري است زلزله خيز، زلزله هاي مختلف قرن اخير گواه اين حق اخير گواه اين است كه هيچ نقطه اي از خاك سرزمين مان از اين حادثه طبيعي مصون نيست.

  • احادیث درباره صبر - beytoote.com

    www.beytoote.com/religious/ahadis-asal/sayings2-about-patience.html

    حضرت محمد (ص) : صبر بر سه نوع است : صبر در هنگام مصیبت و صبر بر ( زحمت ) طاعت و صبر از ( اجتناب ) گناه ، پس هرکه بر مصیبت صبر کند تا آنرا با عزا و تسلیت خوبی رد کند خداوند برایش سیصد درجه می نویسد که ...

  • سماموس » صبر چیست و چگونه صبور باشیم؟

    www.samamos.com/صبر-چيست-و-چگونه-صبور-باشيم؟

    بنابراین صبر و شکیبایی در آیات قرآنی به معنای تحمل سختی ها و مصیبت ها و مشکلات است به گونه ای که مهار امور از دست انسان بیرون نرود و کنترل اوضاع را به دست عواطف و احساسات نسپرد و با عقلانیت و ...

  • صبر و استقامت - dl1.gsmland.ir

    dl1.gsmland.ir/dl1/12061/html

    منظور از صبر همان استقامت در برابر مشکلات و حوادث گوناگون است که نقطه مقابل آن جزع، بی تابی، از دست دادن مقاومت و تسلیم شدن در برابر مشکلات است.

  • صبر و استقامت در سيره پيامبر اعظم (ص)

    old.ido.ir/a.aspx?a=1387050807

    صبر و استقامت در سيره پيامبر اعظم (ص) اشاره : در مقاله حاضر گوشه هايي از صبر و شكيبايي و استقامت رسول خدا (ص) در برخورد با مشكلات و دشواري هاي رسالت و مبارزه با دشمنان به تصوير كشيده شده است .

  • صبر و استقامت در دین - aftabir.com

    www.aftabir.com/articles/view/religion/moral/c7c1182857336_patience...

    استقامت به معنای پافشاری و پایداری در اصل دین و ارزش های دینی و عدم كژروی از راه حق به بیراهه های كفر و نفاق و شرك است كه بیشتر درحوزه فكری و عقیدتی است درحالی كه صبر و شكیبایی در برابر سختی های ...

  • صــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــر

    www.sabrvabordbari.blogfa.com

    صبر،یکی از واژه های کلیدیِ قرآن است که حدود هفتاد بار به صورت های مختلف در آن به کار رفته است.این واژه، به یکی از اصول مهم اخلاقی و صفات برجسته و ضروری انسانی دلالت دارد که زمینه ساز آراستگی آدمی به فضیلت های بسیار می شود.

  • تحقیق صبر و شکیبایی

    piranshahrnet..com/tag/تحقیق+صبر+و+شکیبایی

    صبر و شکیبایی آنچه باعث صبر و استقامت انسان در برابر مصائب و مشکلات اطاعت و ترک معصیت می شود امور فراوانی است . یکی از مهمترین آنها تقویت پایه های ایمان و یقین در انسان است .

  • پيامبر(ص)، اسوه صبر و استقامت | پایگاه خبری رسمی بلاغ

    https://www.balagh.ir/content/814

    به عبارت ديگر، معناي واژه استقامت، صبر در برابر سختي­ها، ستم­ ناپذيرى و تسليم نشدن در برابر جور و اجحاف، مقاومت و استواری در ميدان مبارزه با نفس و تحمل مشكلات و مصائب، بر اساس شريعت است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: