بیماری سفیدک سطحی مو
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بیماری سفیدک سطحی مو

بیماری سفیدک سطحی مو

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13 بیماری سفیدک سطحی مو عامل بیماری: Uncinula necator مقدمه سالها تصور می‌کردند که اصل و مبدا سفیدک حقیقی مو از آمریکا است ولی طبق بعضی از شواهد و مدارک موجود مبدا آن از سرزمین ژاپن است. ابتدا چنین به نظر می‌رسید که در اروپا این بیماری چندان مورد توجه واقع نمی‌شده است. بطور کلی این بیماری از لحاظ تاریخی یکی از قدیمی‌ترین بیماری قارچی است در اواخر قرن گذشته شدیدا به تاکستانهای ف ...


  • دانش کشاورزی - سفیدک سطحی مو (انگور)

    cham.blogfa.com/post/42

    سفیدک سطحی مو (انگور) Uncinula necator در مناطق مختلف کشور سفیدک سطحی یا سفیدک حقیقی مو به اسامی محلی گوناگون سیابور، بادزدگی، گردزدگی ، شته ، شفته ، گردابی، چر، دردک، آق، و غیره گفته میشود.

  • سفیدک سطحی مو - neginsabz-co.com

    www.neginsabz-co.com/fa/articles/diseases/312-uncinula-necator

    عامل بیماری عامل سفیدک سطحی مو قارچی است از رده آسکومیست که فرم جنسی آن را پرتسیوم و فرم غیر جنسی آن را کنیدی وکنیدی فور ( Oidium ) تشکیل می دهد .

  • بیماری سفیدک سطحی مو | مرجع دانلود پاورپوینت

    https://ppt.ir/slide/بیماری-سفیدک-سطحی-مو

    بیماری سفیدک سطحی مو. در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • بیماری سفیدک سطحی مو - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=بیماری...

    عامل بیماری عامل بیماری سطحی مو قارچی است از رده آسکوسیت‌ها و از خانواده Erysiphaceae. رشته‌های میسلیومی این قارچ دارای رشد سطحی بوده و بوسیله هوستوریوم یا لکه‌هایی به داخل سلولهای اپیدرمی و ...

  • محصول دانلود مقاله بیماری سفیدک سطحی مو

    file98.atlasfile.ir/product/10207

    (بیماری سفیدک سطحی مو) بازدید کننده گرامی امروز یک مقاله کامل از شرح (بیماری سفیدک سطحی مو) برای شما اماده کرده ایم .خلاصله و مقدمه ای از این مقاله در زیر اماده است که شما میتوانید ان رو مطالعه فرمایید و در صورت تمایل انرا ...

  • سفیدک سطحی - baghbantak.com

    baghbantak.com/index.php/smallseed-trees/grape-trees/powdery...

    این بیماری به نام های سفیدک پودری یا حقیقی نیز شناخته می شود. علائم بیماری: اندام های جوان و سبز مو اعم از برگ، شاخه، پیچک، گل و میوه به این بیماری مبتلا می شوند.

  • دنیای گیاهپزشکی - سفیدک سطحی مو

    pezeshkegiahan.blogfa.com/post/19

    بیماری سفیدک سطحی مو عامل بیماری: Uncinula necator این بیماری درنقاط مختلف ایران به نامهای سیاه بود (در اصفهان)،آق(در ارومیه)چور(در مراغه)، قاریا (در قزوین) وباد زدگی(در شهریار) نامیده می شود.

  • علوم باغبانی نارون - افات وبیماری های درخت مو

    www.narvan67.blogfa.com/post/87

    افات و بیماری های درخت انگور. الف)بیماری قارچی مو. سفیدک حقیقی و یا سطحی مو:یکی از خطرناکترین بیماری های قارچی انگور در دنیا بشمار امده و هر ساله در بیشتر موستانها ایران نیز خسارت فراوانی ببار می اورد.این بیماری در مناطق ...

  • کـــــــــــــــشـــــــــاورزی - سفیدک سطحی مو (انگور)

    oekeshavarzi.blogfa.com/post/2/سفیدک-سطحی-مو-(انگور)

    قارچ عامل سفیدک سطحی مو زمستان را به صورت میسلیوم در داخل جوانه ها به سر برده و در اوائل بهار بیماری رشد نموده و ایجاد کنیدیوفور و کنیدی کرده و بدینوسیله بیماری از سالی به سال دیگر انتشار می ...

  • تحقیق درباره بیماری سفیدک سطحی مو چیست

    www.asemankafinet.ir/tag/تحقیق+درباره+بیماری...

    بیماری سفیدک سطحی مو. عامل بیماری: Uncinula necator مقدمه . سالها تصور می‌کردند که اصل و مبدا سفیدک حقیقی مو از آمریکا است ولی طبق بعضی از شواهد و مدارک موجود مبدا آن از سرزمین ژاپن است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: