بيماريهاي مهم غلات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بيماريهاي مهم غلات

بيماريهاي مهم غلات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14 بيماريهاي مهم غلات بيماري زنگ برگي (قهوه‌اي) گندم wheat leaf rust زنگ برگ يک بيماري جدي گندم، چاودار، تريتيکاله وبسياري از گندميان است که توسط قارچ Puccinia recondita ايجاد مي‌شود. گونه ديگري از قارچ به نام P.hordei وجود دارد که اغلب به جو حمله مي‌کند. علائم بيماري به صورت جوشهاي بيضي شکل کوچک و پراکنده با رنگ سياه متمايل به قرمز ، در سطح پهنک و روي غلاف برگ ظاهر مي‌شود. بر ...


  • تحقیق در مورد بيماريهاي مهم غلات

    magirans.com/تحقیق-در-مورد-بيماريهاي-مهم...

    بيماريهاي مهم غلاتبيماري زنگ برگي (قهوه‌اي) گندم wheat leaf rustزنگ برگ يک بيماري جدي گندم، چاودار، تريتيکاله وبسياري از گندميان است که توسط قارچ Puccinia

  • انواع بیماری های گندم - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/انواع-بیماری-های-گندم

    سفيدك حقيقي يكي از بيماريهاي مهم غلات در مناطق مرطوب است . عامل بيماري قارچ Erysiphe graminis (Blumeria graminis) است كه يك انگل اجباري است و روي جو بيشتر از سايرغلات خسارت وارد مي كند .

  • کشاورزی - بيماريهاي مهم حبوبات

    jahad1350.blogfa.com/post/6

    کشاورزی - بيماريهاي مهم حبوبات - مبارزه: ۱) ارقام مقاوم ۲) ضد عفوني بذر با کاپتان (آسانترين ،مطمئن ترين وبي خطر ترين است).

  • گنجينه دانش را بهرقيمتي بخرند ارزان است - بیماری مهم غلات

    prunus.blogfa.com/post/51

    بیماری آنتراکنوز غلات Graminicola anthracnose تقریباً تمامی غلات دانه ریز ، ذرت ، سورگم وتعداد زیادی از گراسها به این بیماری حساس هستند.

  • بيماري هاي گياهان زراعي - P30World Forums

    forum.p30world.com/showthread.php?t=81519

    2/11/2006 · زنگ زرد يا زنگ نواري(سرخو)Puccinia striiformis يكي از بيماريهاي مهم گندم و جو است و تا حدودي تريتيكاله و چاودار و بعضي از گرامينه‌هاي ديگر را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

  • مقاله در مورد غلات - magirans.com

    magirans.com/مقاله-در-مورد-غلات.htm

    دانلود مقاله آفات مهم غلات و گیاهان و راههای مبارزه با‌آن آفات مهم غلات و گیاهان و راههای مبارزه با‌آن. سپاس و ستایش باغبان باغ هستی را .«

  • فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین - شناخت آفات و بیماری غلات

    www.cdpersian.com/home/product.php?id=1244

    آموزش شناخت آفات و بیماری های غلات. مطالبی که در این مجموعه به صورت تصویری آموزش داده میشود: - شناخت آفات غلات - آفات مهم غلات - بيماريهاي فرعي غلات - سفيدک پودري - مطالب خواندنی و عمومي درباره غلات

  • بزرگترین وبلاگ مقاله کشاورزی ایران - لیست مقالات و ...

    www.ake.blogfa.com/page/pezeshk.aspx

    معرفي آفات و بيماري هاي مهم در خيار گلخانه ي حشرات مفيد متني به صورت خلاصه و کوتاه در مورد سن غلات آفت سرشاخه خوار هلو يکي از آفات مهم درختان ميوه هسته‌دار-كرم آلو يکي از آفات مهم در کشت گوجه ...

  • گنجينه دانش را بهرقيمتي بخرند ارزان است - بیماریهای مهم ...

    prunus.blogfa.com/post/190

    بیماریهای مهم ذرت Corn diseases : تهیه و تایپ از کشاورز تنها(از روی جزوه بیماری های مهم گیاهان زراعی دکتر بهرام شریف نبی از دانشگاه اصفهان.برای خرید جزوه می توانید به فروشگاه کشاورز تنها مراجعه کنید.).

  • شرکتهای کشاورزی کرمانشاه - بیماری های برگی در گندم و راه ...

    keshawarzi.blogfa.com/post/43

    سفيدک حقيقي يکي از بيماريهاي مهم غلات در مناطق مرطوب است . عامل بيماري قارچ erysiphe graminis (blumeria graminis) است که يک انگل اجباري است و روي جو بيشتر از سايرغلات خسارت وارد مي کند .




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: