تعریف هوش
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تعریف هوش

تعریف هوش

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 30 صفحه قسمتی از متن .doc : تعریف هوش : بطور کلی تعاریف متعددی را که توسط روان شناسان برای هوش ارائه شده است، می‌توان به سه گروه تربیتی (تحصیلی) ، تحلیلی و کاربردی تفسیم کرد. تعریف تربیتی هوش : به اعتقاد روانشناسان تربیتی ، هوش کیفیتی است که مسبب موفقیت تحصیلی می‌شود و از این رو یک نوع استعداد تحصیلی به شمار می‌رود. آنها برای توجیه ...


  • هوش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/هوش

    هوش به‌طور سنتی از نظر توانایی‌های زبانی و منطقی-ریاضی تعریف شده‌است. تصور ما از IQ (بهره هوشی) بر چند نسل آزمایش این دو حوزه مبتنی است که از پژوهش آلفرد بینت در اوایل قرن بیستم نشأت می‌گیرد.

  • تعریف هوش از دیدگاه بزرگان روان شناسی

    https://www.ihoosh.ir/article/10260/تعریف-هوش-از...

    هوش چیست؟ هوش یکی از جذابترین و جالب توجه ترین فراینده های روانی است که جلوه های آن در موجودات مختلف به میزان متفاوت مشاهده می شود.

  • تعریف هوش چیست؟ - هوش مالی

    mahanteymouri.ir/what-is-the-definition-of-intelligence

    تعریف هوش چیست؟ اگر به تاریخچه هوش دقت کنید متوجه می شوید که تعریف هوش مانند بسیاری از کشفیات و نظرات علمی در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری شده است.کارشناسان و محققان، تعاریف متفاوتی از آن ارائه داده اند.

  • هوش مصنوعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/هوش_مصنوعی

    جان مکارتی که واژه هوش مصنوعی را در سال ۱۹۵۶ استفاده نمود، آن را «دانش و مهندسی ساخت ماشین‌های هوشمند» تعریف کرده‌است.

  • هوش - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=هوش

    تعریف هوش بطور کلی تعاریف متعددی را که توسط روان شناسان برای هوش ارائه شده است، می‌توان به سه گروه تربیتی (تحصیلی) ، تحلیلی و کاربردی تفسیم کرد.

  • تعریف هوش Definition of intelligence | دانشنامه پژوهه ...

    pajoohe.ir/تعریف-هوش-Definition-of-intelligence__a-35538.aspx

    طبق تعریف دیگر، هوش توانایی یادگیری و کاربرد مهارت‌های لازم برای سازگاری با نیازهای فرهنگ و محیط فرد است و معیار باهوش بودن در جوامع مختلف یکسان نیست.

  • هوش چیست ؟ – Dousti.Net

    dousti.net/Persian/?p=278

    متداول ترین تعریف هوش : شایستگی و استعداد یادگیری افراد. برخی هوش را استعداد کلی و قدرت استفاده از تجربیات و برخی مانند پیاژه توانایی سازگاری با محیط تعریف کرده اند.

  • تعریف هوش هیجانی چیست؟ | متمم

    https://motamem.org/تعریف-هوش-هیجانی-چیست؟

    تعریف هوش هیجانی سالووی و مایر (منبع: مقاله هوش هیجانی؛ ۱۹۹۰). توانایی نظارت و پایش احساسات و هیجانات خود و دیگران، تفکیک و تشخیص آن‌ها، و استفاده از این اطلاعات به عنوان راهنمای تفکر و رفتار.

  • تعریف کاربردی هوش

    https://arasnovin..com/tag/تعریف+کاربردی+هوش

    تحقیق هوش تعاریف تربیتی تحلیلی و کاربردی هوش بطور کلی تعاریف متعددی را که توسط روان شناسان برای هوش ارائه شده است، می‌توان به سه گروه تربیتی (تحصیلی) ، تحلیلی و کاربردی تفسیم کرد دسته بندی سایر رشته ها فرمت فایل rar حجم ...

  • تعریف تحلیلی هوش - yasa44..com

    https://yasa44..com/tag/تعریف+تحلیلی+هوش

    هوش,تعاریف و مفاهیم تربیتی ، تحلیلی و کاربردی هوش از نگاه روانشناسان هوشتعاریف و مفاهیم تربیتی ، تحلیلی و کاربردی هوش از نگاه روانشناسان دسته بندی روانشناسی فرمت فایل rar حجم فایل 59 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 47 تعاریف و ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: