بند 24 ماده 55 قانون شهرداری ها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بند 24 ماده 55 قانون شهرداری ها

بند 24 ماده 55 قانون شهرداری ها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 5 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه : موضوعی که دراين تحقيق مورد تحليل قرار گرفته است بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها است . ماده 55 قانون شهرداریها به وظایف محوله شهرداریها می پردازد . موضوعی که در بند 24 این ماده به عنوان وظیفه ی شهرداریها عنوان شده است ، صدور پروانه های ساختمانی می باشد . در این تحقیق ابتدا به ذکر کامل این بند می پردازیم و پس از آن ...


  • وبلاگ تخصصی عمران(foma) - بند 24 از ماده 55 قانون شهرداري

    omidrasekhdost.blogfa.com/post/47

    منتخبی از قوانین شهرداری . بن د 24 از ماده 55 قانون شهرداري . صدور پروانه براي كليه ساختمان­هايي كه در شهر احداث مي­شود.

  • مرکز پژوهشها - رأی وحدت رویه دیوان عدالت اداری در مورد ...

    rc.majlis.ir/fa/law/show/101960

    ماده 55 قانون شهرداری ها در خصوص دفتر مطب می‌باشد در نتیجه سایر‌قسمتهای تبصره مزبور به قوت خود باقی است بنابر این شکایت شاکی غیر وارد و رأی به رد آن صادر و اعلام می‌گردد.

  • دانلود مقاله بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها

    magirans.com/دانلود-مقاله-بند-24-ماده-55...

    بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها مقدمه : موضوعی که دراين تحقيق مورد تحليل قرار گرفته است بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها است .

  • مرکز پژوهشها - قانون شهرداری

    rc.majlis.ir/fa/law/show/94737

    4 - 3% برای کمک به امور تربیت بدنی موضوع بند 6 ماده 55 این قانون. 5 - 20% برای هزینه پرسنلی. 6 - 05% هزینه سرشماری موضوع ماده 81 این قانون.

  • شورای عالی استانها

    shoraha.org.ir/HomePage.aspx?TabID=4678

    قانون شهرداری و اصلاحیه ها ... ‌رد لايحه بند 25 ماده 55 قانون شهرداري و تبصره ذيل آن 26/11/1344 ‌ماده واحده - بند 25 از ماده 55 قانون شهرداري و تبصره ذيل آن مصوب سال 34 به شرح زير اصلاح و به موقع اجرا ...

  • دانلود مقاله كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها

    magirans.com/دانلود-مقاله-كميسيون-بند-20...

    دانلود مقاله بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها مقدمه : موضوعی که دراين تحقيق مورد تحليل قرار گرفته است بند 24 ماده 55 قانون شهرداریها است .

  • دانلود تحقیق كمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها 11 ص ...

    centersell.ir/دانلود-تحقیق-كمیسیون-بند-20...

    به صفحه دریافت دانلود تحقیق كمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها 11 ص doc خوش آمدید.. امیدواریم که دانلود تحقیق كمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها 11 ص doc همان چیزی باشد که نیاز دارید.. قسمتی از متن و توضیحات دانلود تحقیق ...

  • ماده 55 قانون شهرداریها - neghabcity.ir

    www.neghabcity.ir/page-view.php?pid=36

    در وظایف شهرداری ماده 55- وظایف شهرداری به شرح ذیل است . 1ـ ایجاد خیابانها و کوچه ها و میدان ها و باغهای عمومی و مجاری آب و توسعه معابر در حدود قوانین موضوع

  • باستناد بند 24 ماده 55 قانون شهرداري حكم بورود شكايت صادر ...

    citylawyer.blogfa.com/post/175

    پذیرش وکالت در امور و دعاوی شهرداری ها - باستناد بند 24 ماده 55 قانون شهرداري حكم بورود شكايت صادر می گردد - دفتر وکالت و مشاوره حقوقی عدالت نگار - پذیرش وکالت در امور و دعاوی شهرداری ها

  • متن کامل قانون شهرداری ها 1 - ejoo.ir

    www.ejoo.ir/services/law/ghanoon-shahrdari

    متن قانون شهرداری ها فصل اول - در تأسيس شهرداري ‌ماده 1 - در هر محل كه جمعيت آن حداقل به پنج هزار نفر بالغ باشد شهرداري تأسيس مي‌گردد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: