انتخاب شهردار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
انتخاب شهردار

انتخاب شهردار

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 14 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه: انتخاب شهردار طبق قانون شهرداری مصوب 11/4/1334 از وظایف انجمن شهر به حساب می آمده است ، اما پس تصویب قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مورخ 1/3/1375 ، ( جایگزینی شورای اسلامی شهرها به جای انجمن شهر) این وظیفه به شورای اسلامی شهرها محول گردید. در این تحقیق به بررسی روند انتخاب شه ...


  • شهردار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/شهردار

    نحوهٔ انتخاب شهردار ایران. در ایران، شهردار توسط شورای اسلامی شهر انتخاب می‌شود و شهردار می‌تواند از عضای شورای شهر یا خارج از آن باشد.

  • پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

    www.entekhab.ir

    شورای شهر تهران در پایان مهلت قانونی حضور محمدعلی افشانی در سمت شهرداری، پیروز حناچی شهردار منتخب خود را که ‏هنوز حکم او از وزارت کشور صادر نشده، با ۱۷ رای به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

  • زمان انتخاب شهردار جدید تهران اعلام شد

    https://www.alef.ir/news/3970806054.html

    زمان انتخاب شهردار جدید تهران اعلام شد گروه اجتماعی الف، ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ 3970806054 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در ۲۲ آبان ماه جاری شهردار جدید تهران اعلام می‌شود.

  • شهردار حزبي انتخاب نكنيد - roozno.com

    roozno.com/fa/.../344069/شهردار-حزبي-انتخاب-نكنيد

    شهردار تهران باید دارای سابقه سیاسی باشد : با تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در مجلس و تایید آن در شورای نگهبان، گمانه‌زنی‌ها در این باره که آیا این قانون شامل شهردار تهران هم می‌شود یا نه از سوی چهره‌های ...

  • معیار انتخاب شهردار استان مرکزی از نگاه اعضای شورای شهر و ...

    https://khabarone.ir/news/20464594/...

    فعالان رسانه‌ای استان مرکزی و برخی از اعضای شورای شهر اراک تاکید کردند: انتخاب شهردار اراک باید با معیارهای تخصصی و به دور از نگاه سیاسی باشد.

  • تعیین معیارها برای انتخاب شهردار - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/news/...برای-انتخاب-شهردار

    محمود مولایی - خبرنگار: بعد از کناره‌گیری محمدعلی نجفی از مدیریت شهرداری و انتخاب سمیع‌الله حسینی‌مکارم به‌عنوان سرپرست، بحث‌های بسیاری در مورد انتخاب شهردار جدید مطرح شده است.

  • اعطا: فرآیند انتخاب شهردار تهران متوقف شد - پایگاه خبری ...

    namayande.com/...انتخاب-شهردار-تهران-متوقف-شد

    اعطا: فرآیند انتخاب شهردار تهران متوقف شد سخنگوی شورای شهر تهران با اعلام اینکه در جلسه فردای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بررسی خواهد شد ...

  • انتخاب شهردار جدید کرمانشاه کاملا قانونی است - روجانیوز

    news.rooja.org/fa/content/11021702.html

    غلامرضا امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به قانونی بودن انتخاب شهردار کرمانشاه، گفت: شورای شهر بر اساس قانون سه ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارد، اما با پایان گرفتن این مهلت قانونی و به نتیجه نرسیدن، باز هم ...

  • قوانین انتخاب شهردار در ایران چگونه است؟

    www.eghtesadonline.com/بخش-عمومی-30/180885-قوانین...

    قانون انتخاب شهردار در تهران می‌گوید که شهردار باید از سوی اعضای شورای شهر انتخاب شود نسخه انگلیسی پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ / 25 October 2018

  • انتخاب شهردار جدید کرمانشاه کاملا قانونی است - ایسنا

    https://www.isna.ir/news/97083015271/انتخاب-شهردار...

    رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب سعید طلوعی به عنوان شهردار جدید کرمانشاه را کاملا قانونی دانست و گفت: منتظر تایید حکم شهردار انتخابی کرمانشاه توسط وزیر کشور هستیم.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: