تحقیق در مورد مسموميت بارداري
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد مسموميت بارداري

تحقیق در مورد مسموميت بارداري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن .doc : مسموميت حاملگي مسموميت حاملگي يک مشکل شايع در حاملگي است که يک زن را در هر 7 حاملگي مبتلا مي کند. اين وضعيت با فشار خون بالا و پروتئين اضافي در ادرار بعد از هفته 20 حاملگي. به آن مسموميت يا فشار خون ناشي از بارداري گفته مي شود. مسموميت حاملگي در صورتي که درمان نشده باقي بماند، مي تواند منجر به عوارض جدي و کشنده براي شما ...


  • مسموميت حاملگي - pgtmrc.bpums.ac.ir

    pgtmrc.bpums.ac.ir/Fa/DynPages-838.htm

    اين نام در مورد زنان دچار فشار خون بالا و پروتئين در ادرار از پيش از بارداري باشند نيز در صورتيکه افزايش قابل توجهي در هر کدام از اين مشکلات طي نيمه دوم بارداري وجود داشته باشد، به کار مي رود.

  • تحقیق هوای پاک و آثار آن در محیط زیست - دانش‌چی

    www.daneshchi.ir/clean-air

    علايم مسموميت حاد در نوجوانان و بالغان در موارد خفيف به صورت درد شکم، يبوست، درد اندام، افزايش فشار خون و در موارد شديد به شکل نارسايي کليه، سردرد و از دست دادن حافظه است.

  • عقب ماندگى هوشى : دانلود رایگان تحقیق رشته روانشناسی ...

    https://mr-doc.ir/downloads/عقب-ماندگى-هوشى...

    عقب ماندگى هوشى : دانلود رایگان تحقیق رشته روانشناسی. تحقیق رشته روانشناسی با فرمت word و در ۱۴ صفحه با موضوع عقب ماندگى هوشى نگارش شده است.

  • تحقیق و پروژه رایگان - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/cat/42/تحقیق-و-پروژه-رایگان

    سایت اقدام پژوهی - گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان. 1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید.

  • تحقیق درباره هوای پاک - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-هوای-پاک

    سایت اقدام پژوهی - گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان. 1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید.

  • دانلود مقاله IUD روشی برای جلوگیری از حاملگی

    maghalefile..com/post/8114/-دانلود-مقاله-iud...

    تحقیق مسموميت‌ حاملگي » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی ... تحقیق در مورد زمین شناسی پزشکی - فایلدونی تکرام ... خروپفِ دوران بارداري، دلایل راههای درمان آن خروپف در طول دوران بارداري یک امر ...

  • تحقیق - قرص رانیتیدین

    tahghigh.blogfa.com/post/108

    ب- مصرف در بارداري و شيردهي: رانيتيدين از جفت عبور نموده، در شير مادر نيز ترشح مي شود. لذا مصرف آن در دوران بارداري و شيردهي بايد با احتياط و تحت نظر پزشك صورت گيرد.

  • پزشکی قانونی (منتشر در پیام آموزش ...

    magazine.shme.ir/1393/12/14/پزشکی-قانونی-منتشر-در...

    بررسي بارداري و حاملگي: ... مرگ متعاقب استعمال مواد مخدر، تعيين فرد در اثر مسموميت مستقيم مواد مخدر و يا اينكه در اثر ... می­باشند و وظیفه آنها تحقیق در مورد کیفیت و چگونگی مرگ­ها می­باشد و علت و ...

  • تحقیق جامع و کامل در مورد هوای پاک

    soeal..com/post/572/تحقیق-جامع-و-کامل-در...

    تحقیق جامع و کامل در مورد هوای پاک ... آلودگي هوا و مسموميت گياهان ... ميزان مواجهه مادر با گروهي از ذرات معلق يا هيدروکربـن در هشتميـن مـاه بارداري بـر رشد جنين اثر مستقيم دارد. اين اتفاق بيشتر ...

  • asrfiles بهترین مرجع خرید و فروش فایل | تحقیق در مورد طب ...

    asrfiles.ir/تحقیق-در-مورد-طب-گياهي،-کهن...

    تحقیق در مورد طب گياهي، کهن ترين شيوه درمان - asrfiles بهترین مرجع خرید و فروش فایل ... با افزايش ميزان مصرف، فرد در معرض خطر مسموميت و ... زنان بارداري که به شبه‌افيوني‌ها معتادند با متادون، يک شبه ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: