پول الكترونيكي
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پول الكترونيكي

پول الكترونيكي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15 پول الكترونيكي پول الكترونيكي يا پول ديجيتالي، ارزش پول واحدهاي پول منتشره از سوي دولت يا بخش خصوصي است كه به شكل الكترونيكي بر روي يك وسيله الكترونيكي ذخيره شده است.نشر گسترده پول الكترونيكي آثار تجاري، اقتصادي، سياسي و اجتماعي قابل توجهي دارد. مهم‌ترين اثر گسترش استفاده از پول الكترونيكي بر عرضه پول، سياست‌هاي پولي و بانك مركزي اختصاص دارد و در ادامه با توسعه بازارهاي پول، سرمايه، ك ...


  • پول الکترونیکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/پول_الکترونیکی

    بانکداری الکترونیکی. بانکداری الکترونیک (ای-بانک) را می‌توان استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه‌ها و مخابرات، جهت انتقال منبع (پول) در سیستم بانکداری معرفی کرد.

  • پول الکترونیکی چیست - banki.ir

    banki.ir/danestaniha/213-amoozesh/1720-pul-elektronik

    پول الکترونیکی یا پول دیجیتالی، ارزش پول واحدهای پول منتشره از سوی دولت یا بخش خصوصی است که به شکل الکترونیکی بر روی یک وسیله الکترونیکی ذخیره شده است.

  • پول الکترونیکی و انواع آن

    iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=News&ID=3633&language=1

    ایران هشدار - پول الکترونیکی یا پول دیجیتال (e money ) پول منتشر شده از سوی دولت یا بخش خصوصی است که از طریق الکترونیکی تولید، پخش و مبادله می شود و بر روی یک قطعه الکترونیکی ذخیره می شود. در واقع پول الکترونیکی جایگزینی برای ...

  • پول الکترونیکی - پول الکترونیکی چیست؟

    efund.blogfa.com/page/ecurrency.aspx

    سيستم‌هاي پول الكترونيكي نيز از اين قاعده مستثنا نيستند و اين امر مي‌تواند با توليد نشانه‌هاي تقلبي پول الكترونيكي با استفاده از اطلاعات يا دستگاه‌هاي به سرقت رفته از ناشر پول صورت پذيرد .

  • پول الكترونيكي چيست : مقالات و آموزش ها•phpBB فارسی ...

    phpbb.maghsad.com/learning-article/topic-t1432.html

    پول الكترونيكي چيست پول الكترونيكي يا پول ديجيتالي، ارزش پول واحدهاي پول منتشره از سوي دولت يا بخش خصوصي است كه به شكل الكترونيكي بر روي يك وسيله الكترونيكي ذخيره شده است.

  • پول الكترونيكي چيست - P30World Forums

    forum.p30world.com/showthread.php?t=171162

    10/14/2007 · پول الكترونيكي يا پول ديجيتالي، ارزش پول واحدهاي پول منتشره از سوي دولت يا بخش خصوصي است كه به شكل الكترونيكي بر روي يك وسيله الكترونيكي ذخيره شده است.

  • مدیران روز - پول الكترونيكي چیست؟(نتیجه گیری)

    www.javaherizadeh.blogfa.com/post/8

    پول الكترونيكي چیست؟(نتیجه گیری) دخالت‌های دولت، از قبیل اقدام به تولید کالاهای خصوصی خالص، وضع تعرفه‌های بالای وارداتی یا تخصیص یارانه به عوامل تولید، با شعار حمایت از تولیدکننده، شرایطی ...

  • دانلود رایگان مقاله درباره پول الکترونیک رشته فناوری ...

    www.dlbartar.com/پول-الکترونیک

    امروز مقاله ای در رابطه با پول الکترونیک از رشته فناوری اطلاعات را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. اگر چه در فرایند توسعه پول الکترونیکی, انواع بسیار متفاوتی از فرآورده های پول الکترونیکی با ویژگیهای مختلف ...

  • بانكداري الكترونيكي و اينترنتي - پول الكترونيكي

    mam1350.blogfa.com/post/9

    پول الکترونیکی. امروزه این مسئله پذیرفته شده‌است که بانکداری الکترونیکی می تواند به دو جریان مجزا تقسیم شود : یکی عبارت است از محصولات پول الکترونیکی، به ویژه در شکل محصولاتی که ارزش را ذخیره می کنند و دیگری عبارت است ...

  • پول الكترونيكي - btc-money..com

    btc-money..com

    ,پول الكترونيكي,پول الكترونيكي. همينطور كه توي پست قبلي بهتون گفتم بيت كويين رو نميتونيد توي بانك هاي معمولي ذخيره كنيد.پس راه حل چيه؟




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: