تحقیق در مورد كاراته
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد كاراته

تحقیق در مورد كاراته

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 14 صفحه قسمتی از متن .doc : كاراته -دو چيست؟ تعيين برنده و بازنده از اهداف نهائي كاراته نيست: «كاراته- دو» يكي از فنون رزمي است كه در جهت توسعه شخصيت از طريق اجراي تمرين بكار مي رود و بنابراين كاراته كا بر هر مانعي اعم از محسوس يا نامحسوس غلبه كند. «كاراته-دو»مجموع فنون دفاع از خود همراه با دستهاي خالي است كه در آن، دستها و ...


  • تحقیق درباره ورزش كاراته

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-ورزش-كاراته

    نظر رقيه احمدي مربي كاراته باشگاه مرغوبكار در مورد كاراته . وي در مدت چهارده سالي كه در اين رشته فعال است، عناوين متعددي چون قهرماني استان تهران و دانشگاه ها را كسب كرده است.

  • كاراته دو چیست؟ : دانلود رایگان تحقیق رشته تربیت بدنی ...

    https://mr-doc.ir/downloads/كاراته-دو-چیست...

    اما در مورد ساير رشته هاي ورزشي و مشت زني و ضربه زدن كاراته بايد گفت كه انبساط و انقباض بازو، به تنهائي براي اجراي تكنيك مؤثر، كافي نيست.

  • کاراته - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/کاراته

    کاراته (به ژاپنی: 空手) نوعی هنر رزمی متعلق به جزایر ریوکیو است، جایی‌که امروز در اوکیناوای ژاپن قرار دارد. این رشته از ترکیب روش‌های جنگی بومی و محلی این منطقه معروف به ته (معنی تحت‌اللفظی: دست) پدید آمده‌است.

  • دهکده افعی - همه چیز در مورد ورزش کیوکوشین کاراته

    www.pythons.blogfa.com/category/18

    ماس اوياما دان 10 و مبتكر كيوكوشين كاراته در سال 1923 در جنوب غربي كره متولد شد. در سن 9 سالگي شروع به تعليم گرفتن (كمپو) نمود.

  • همه چیز در مورد کاراته و سبک های آن

    karatedo..com/post/6/allaboutkarate

    همه چيز درباره كاراته و سبك هاي كاراته . تاریخچه کاراته . هنر رزمي کاراته آن چیزی نبوده است که به تصور برخی ، به صورت خودجوش و در اثر ابتکارات فردی بنیانگذاران آن ، پدید آمده باشد .

  • تحقیق کاراته - 20proje20..com

    20proje20..com/post/11266/تحقیق-کاراته.html

    تحقیق کاراته دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 27 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 25 صفحه تهیه شده استگفته می‌شود کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله است و یکیاز ...

  • تحقیقی در مورد ورزش کاراته

    mahsanfilm..com/post/1097/تحقیقی-در-مورد...

    كاراته چيست؟ كلمه ژاپنى «كارا» به معنى خالى و «te» يعنى دست است اين هنر رزمى كه (karate-do) نام دارد به معناى روش استفاده از دستان خالى است و براساس اصول دفاع ...درباره ورزش کاراته. محوطه مسابقه.

  • تحقیق در مورد كاراته - سمینو - semino.ir

    semino.ir/تحقیق-در-مورد-كاراته

    تحقیق در مورد كاراته این فایل ” تحقیق در مورد كاراته ” را از سایت ما دریافت نمایید.برای دانلود این فایل روی دکمه آبی دانلود فایل کلیک کنید تا به صفحه خرید فایل هدایت شوید و فایل را خریداری کنید.

  • تحقیق در مورد تاريخچه كاراته 17 ص

    downloadfile.gigfa.com/2017/06/05/تحقیق-در-مورد...

    تحقیق در مورد تاريخچه كاراته 17 ص. برای دانلود این محصول “تحقیق در مورد تاريخچه كاراته 17 ص” از سایت دانلود فایل ، روی دریافت فایل کلیک کنید تا به صفحه دانلود هدایت شوید.

  • تاریخچه کاراته - beytoote.com

    www.beytoote.com/sport/sport-history/carateh.html

    هنر رزمی کاراته در سال 1342 وارد ایران شد .بنیانگذار كاراته ایران آقای فرهاد وارسته هستند و اولین نفری که در کشور مان توانست موفق به اخذ کمربند مشکی گردد آقای مرتضی کاتوزیان بود که در خرداد سال ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: