نیروگاه حرارتی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نیروگاه حرارتی

نیروگاه حرارتی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 20 مقدمه : نیروگاه برق (که با نام‌های کارخانه برق یا پست نیرو هم شناخته می‌شود) مجوعه‌ای از تأسیسات صنعتی است که از آن برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود. وظیفه اصلی یک نیروگاه تبدیل انرژی از دیگر شکل‌های آن مانند انرژی شیمیایی، انرژی هسته‌ای، انرژی پتانسیل گرانشی و... به انرژی الکتریکی است. وظیفه اصلی در تقریباً همه نیروگاه‌ها بر عهده مولد یا ژنراتور است؛ م ...


  • نیروگاه حرارتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/نیروگاه_حرارتی

    نیروگاه گرمایی نوعی از نیروگاه است که معمولاً از بخار به عنوان سیال و عامل محرک استفاده می‌کند. آب پس از گرم شدن به سمت توربین بخار که به یک ژنراتور متصل شده می‌رود و با استفاده از انرژی جنبشی خود آن را به حرکت در می‌آورد.

  • شرکت مدیریت تولید برق طوس | نیروگاه حرارتی طوس

    tpgm.ir

    همزمان با انجام تعمیرات نیمه اساسی واحد ۳ با بررسی و تست های لازم بر روی پره ها رادیال سیل های توربین فشار ضعیف، پس از گذشت سی سال هیچ گونه آسیبی در این توربین مشاهده نشده است.

  • شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی

    www.tpph.ir

    نیروگاه های خصوصی سنکرون شده ... شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی مسئولیت ساماندهی فعالیت های تصدی دولت در زمینه تولید نیروی برق حرارتی متصل به شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور، راهبری ...

  • نیروگاه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/نیروگاه

    در یک نیروگاه حرارتی انرژی مکانیکی مورد نیاز برای به حرکت در آوردن مولدها به وسیله حرارتی که معمولاً از سوختن سوخت‌ها به وجود می‌آید تأمین می‌شود.

  • نیروگاه گازی و حرارتی تبریز - tpgmco.ir

    www.tpgmco.ir/fa

    نیروگاه گازی و حرارتی تبریز دو واحد بخار نیروگاه تبریز با قدرت اسمی 368 مگاوات و قدرت تولیدی 350 مگاوات بوده و پیمانكار اصلی سازنده آن شركت آلستوم فرانسه می باشد .

  • نیروگاه حرارتی - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=نیروگاه...

    مقدمه نیروگاه حرارتی جهت تولید انرژی الکتریکی بکار می‌رود که در عمل پره‌های توربین بخار توسط فشار زیاد بخار آب ، به حرکت در آمده و ژنراتور را که با توربین کوپل شده است، به چرخش در می‌آورد. در نتیجه ژنراتور انرژی ...

  • شرکت مدیریت تولید برق شازند

    shazandtpp.ir

    فضاي سبز نيروگاه. با توجه به آلایندگی صنایع موجود در منطقه و سهمیه موظفی تولید فضای سبز در هر صنعت بر مبنای زیر بنای آن ، نیروگاه حرارتی شازند موظف به ایجاد و نگهداری 25 هکتار فضای سبز در داخل و پیرامون خود بوده است.

  • ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه حرارتی خورشیدی دنیا - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/news/...ترین-نیروگاه-حرارتی...

    پروژه نیروگاه "انرژی خورشیدی آئورا" (Aurora Solar Energy Project) توسط شرکت آمریکایی SolarReserve اجرایی و مدیریت خواهد شد؛ این شرکت یکی از رهبران اجرای پروژه‌های حرارتی خورشیدی بین‌المللی در مقیاس بزرگ است.

  • نیروگاه‌های حرارتی آمریکا ۲برابر آبشار نیگارا آب مصرف می‌کنند

    barghnews.com/fa/news/35505/...

    درحالی که نیروگاه‌های برق حرارتی آب بسیار زیادی مصرف می‌کنند، اما تغییرات در این نیروگاه‌ها به آهستگی انجام می‌شود و این در حالی است که انرژی‌های تجدیدپذیر و توربین‌های سیکل ترکیبی باید به کمک بیایند.در سال ۲۰۱۷ ...

  • نیروگاه های خورشیدی - شرکت پيشرو الکتريک غرب .:. تاسيس ...

    peg-co.com/home/نیروگاه-های-خورشیدی

    نیروگاه حرارتی خورشیدی از نوع برج دریافت کننده مرکزی با متمرکز نمودن پرتوهای تابش خورشید روی برج دریافت کننده انرژی الکتریکی تولید میکنند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: