ماده منفجره
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ماده منفجره

ماده منفجره

مقاله با عنوان ماده منفجره در فرمت ورد در 7 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: ماده منفجره دسته بندی مواد منفجره ویژگی ها و تاریخچه مواد منفجره ویژگی های مواد منفجره ...


  • مواد منفجره - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/مواد_منفجره

    مواد منفجره اکسیژن مایع در ۱۸۹۵ ساخته شد و نیترات آمونیوم بعنوان ماده منفجره در سال ۱۸۷۶ تولید شد؛ اما کاربرد مخلوط آن با سوخت مایع بعنوان ماده منفجره صنعتی از سال ۱۹۵۵ میلادی متداول شد.

  • آشنایی با 5 ماده منفجره معروف + عکس - مشرق نیوز

    https://www.mashreghnews.ir/news/192278/آشنایی-با-5...

    این ماده منفجره و در کل، کلیه مواد منفجره خانواده پلاستیکی از مواد با ترکیب پلاستیک به چند منظور اصلی بهره می برند و با استفاده از این مواد ، حساسیت این گونه از مواد منفجره به فشار و ضربات ...

  • آنفو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/آنفو

    آنفو (anfo)، مخلوط نیترات آمونیوم (an) و بنزین یا نفت ویا گازوئیل است. این مخلوط، یک ماده منفجره است. نیترات آمونیوم خود یک ماده منفجره است. اما بسبب کم بودن حساسیت، با آن مخلوط آنفو را می‌سازند تا بر حساسیت آن بیفزایند.

  • تعریف انفجار و ماده منفجره

    20proje20..com/post/12482/تعریف-انفجار-و...

    تعریف انفجار و ماده منفجره دسته: شیمی بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 12 صفحه تهیه شده استانفجار اعم از عادی یا هسته ای عبارتست از رهایی مقدار زیادی ...

  • انفجار و ماده منفجره (TNT) در آباکوس | FEMEX

    femex.ir/questions/tags/abaqus-explosion-explosive-load-blast-wave...

    سوالات مربوط به مدل سازی و تحلیل ماده منفجره(TNT)، انفجار(blast or explosion)، انتشار موج انفجار(wave propagation) و بار انفجاری(exlosive loading or blast loading) در آباکوس، در این قسمت قرار دارد.

  • انواع مواد منفجره - jangaavaran.ir

    jangaavaran.ir/انواع-مواد-منفجره

    انواع مواد منفجره. نویسنده و گرداورنده: مسعود رضائی. تعریف انفجار: انفجار به یک افزایش شدید در حجم (انبساط بسیار شدید و سریع ماده جامد یا مایع وتبدیل شدن به گاز) و آزاد شدن ناگهانی انرژی می‌گویند که معمولاً با افزایش دما ...

  • آشنایی با 5 ماده منفجره معروف - شیمی زنده شیمی زنده

    www.alivechem.com/آشنایی-با-5-ماده-منفجره-معروف

    این ماده منفجره که از خانواده مواد منفجره پلاستیکی به حساب می آید از ترکیب موادی همچون ” پینتریت ” و ” rdx ” ساخته شده است. سمتکس اولین بار در کشور چکسلواکی سابق در اواخر دهه 1950 میلادی ساخته شد.

  • قوی ترین ماده منفجره - khoobtarin..com

    khoobtarin..com/tag/قوی-ترین-ماده-منفجره

    مواد انفجاری جدید,فهرست جديد انواع اسلحه,نسل جديد مواد پرانرژي,مواد منفجره,قوی ترین ماده منفجره,پدر همه بمب‌ها,کشف محموله جدید مواد انفجاری در تایلند,مهمترین اخبار ایران و جهان,عملیات جدید سربازان امام زمان,کشف مواد ...

  • RDX؛ ماده منفجره تیم عملیاتی موساد در ایران + عکس - مشرق نیوز

    https://www.mashreghnews.ir/news/110843/RDX-ماده-منفجره...

    این ماده منفجره به مانند یک تکه خمیر بوده و به راحتی قابل حمل و یا شکل دادن است و می توان آن را با انواع چاشنی های مختلف فعال کرد.

  • CL-20 قوی ترین ماده منفجره نظامی! - فناوری زمینی - انجمن ...

    www.military.ir/forums/topic/24116-cl-20-%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%aa...

    کاربرد این ماده منفجره در بمب سنگر شکن آمریکا چقدر موثر خواهد بود ؟ [/quote] با توجه به آستانه حساسیت و چگالی فعلی این مواد امکان استفاده در بانکر باستر ها کمی بعید به نظر میرسه.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: