سنسورها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
سنسورها

سنسورها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 49 خازن : خازن‌ عبارتست از دو صفحهٔ موازی فلزی که در میان آن لایه‌ای از هوا یا عایق قرار دارد. خازن‌ها انرژی الکتریکی را نگهداری می‌کنند و به همراه مقاومت‌ها، در مدارات تایمینگ استفاده می‌شوند. همچنین از خازن‌ها برای صاف کردن سطح تغییرات ولتاژ مستقیم استفاده می‌شود. از خازن‌ها در مدارات به‌عنوان فیلتر هم استفاده می‌شود. زیرا خازن‌ها به راح ...


  • انواع سنسور ها و کاربرد آن ها

    www.g-m-u.ir/بایگانی/686

    سنسورها و ملحقات آنها مثل ترانسدیوسرها را در گروه های بزرگی تحت عنوان ابزار دقیق قرار داده و آنها را براساس نوع انرژی قابل استفاده و روشهای تبدیل ، دسته بندی می کنند.

  • لیست کلیه سنسورها

    www.dibasensor.com/All-Sensors.html

    سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی از سرعت سویچینگ بالایی برخوردارند ، بطوری که برخی از سنسورهای تبریزپژوه (سنسور القایی سرعت ) با سرعت سویچینگ تا 25KHz کار می کنند .

  • حسگر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/حسگر

    حسگر یا سنسور (انگلیسی: Sensor) گونه‌ای مبدل هستند. بعضی از حسگرها به تنهایی قابل استفاده‌اند و برای خواندن آنهااحتیاجی به وسایل جانبی دیگری نیست، مانند دماسنج جیوه‌ای.دستهٔ دیگر برای استفاده باید با وسایل دیگری همراه ...

  • سنسورها :: رباتیک

    intelligentrobots.blog.ir/1393/09/27/sensor231

    سنسورها سنسور lm35 نمایش مقاله انواع ترموکوپل ... این سایت برای علاقه مندان به ربات طراحی شده اما مطالب فوتبالی و سایر مطالب دیگر در آن دیده می شود،در کل سایت جالبیه!!!

  • سنسورها Sensors - دانشجو کیت

    https://daneshjookit.com/102-سنسورها

    گستره سنسورها بسیار زیاد و روبه رشد است. در ابتدا فقط سنسورهای دما و رطوبت و از این دست وجود داشتند. امروزه سنسورها Sensors دسته بندی‌های متنوعی دارند.

  • معرفی ‫سنسورها و کاربرد آنها

    www.roboeq.ir/articles/detail/31

    معرفی ‫سنسورها و کاربرد آنها ‫ تعریف سنسور‬: ‫واژه سنسور از سنس یعنی احساس کردن، گرفته شده است .سنسور یعنی چیزی که می تواند احساس‬ ‫کند.

  • سنسورها - فروشگاه تخصصی الکترونیک ECA

    https://eshop.eca.ir/125-سنسورها

    نحوه خرید از فروشگاه بسیار ساده و راحت می باشد. شما می بایست در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با انتخاب نوع پرداخت و نحوه ارسال، سفارش خود را نهایی کنید.

  • سنسورها و میکروسیستم‌ها – بر بال‌های کتاب

    https://www.booktolearn.com/sensors-microsystems-aisem-2009...

    Sensors and Microsystems contains a selection of papers presented at the 14th Italian conference on sensors and microsystems. It provides a unique perspective on the research and development of sensors, microsystems and related technologies in Italy.

  • کاتالوگ سنسورهای پرکاربرد - ازالکترونیک لذت ببرید

    lktra.parsiblog.com/Archive/کاتالوگ+سنسورهاي...

    کلمات کلیدی : انواع سنسور های القایی تحقیق در مورد انواع سنسورها چگونگی کار سنسورها انواع سنسورهای الکترونیکی مدارات راه اندازی سنسورهای القایی سنسورهای ساده الکترونیکی پر مصرف دانلود کتاب سنسورها

  • میکرورایانه | سنسور یا حسگر چیست؟

    www.microrayaneh.com/articles/Control/sensor1.htm

    سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی از سرعت سوئیچینگ بالائی برخوردارند، به طوریکه برخی از آنها (سنسور القائی سرعت) با سرعت سوئیچینگ تا 25KHz کار می کنند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: