تحقیق سونامی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق سونامی

تحقیق سونامی

دسته بندی : جغرافیا فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن ... تعداد صفحات : 21 صفحه سونامی سونامي: سونامي ( به صورت سو-نا-مي-يا تسو-نا-مي تلفظ مي شود ) پديده اي طبيعي است و شامل يك سري از امواج مي باشد و زماني ايجاد مي شوند كه آب درياچه يا دريا ، به سرعت در مقياس توده اي جا به جا شود.زمين لرزه ، زمين لغزش ، فورانهاي آتشفشاني و برخورد شهابسنگ هاي بزرگ ، ...


  • مقاله در مورد سونامی Tsunami چیست؟

    https://magirans.com/مقاله-در-مورد-سونامی-tsunami-چیست؟.htm

    سونامی Tsunami چیست؟ پس از این واقعه ی دردآور در آسیای جنوب شرقی، در بسیاری از وبلاگ ها و سایت ها دیدم که فکر می‌کنند واژه ی سونامی که اینروزها خیلی می‌شنویم به معنای نام زلزله است.

  • سونامی زنجیره ای تامین: تحقیق در مورد تخریب های کم-احتمال ...

    https://farsi.freepaper.me/downloads/سونامی-زنجیره-ای-تامین...

    چکیده این مطالعه سونامی زنجیره تامین را به عنوان یک پدیده زنجیره تامین استراتژیک مهم معرفی می‌کند. همانند همتایان اکولوژیک آن‌ها، سونامی زنجیره تامین در فواصل ن ... تحقیق در مورد تخریب های ...

  • اطلاعاتی درباره سونامی

    olomnew.blogfa.com/post/50

    اطلاعاتی درباره سونامی - مطالب جالب وعلمی. بیشتر. سونامی چیست؟ سونامی یک سری از موج های عظیم هستند که موقعی که به ساحل برخورد می کنند، می توانند موجب خرابی های عظیم و تلفات انسانی شوند.

  • سونامی چگونه به وجود می‌آید؟

    https://hupaa.com/20000000000003751/سونامی-چگونه-به-وجود-می‌آید

    سونامی چگونه به وجود می‌آید؟ کلمه سونامی (tsunami) از کلمات ژاپنی tsu (بندر) و nami (امواج) تشکیل شده است. سونامی موج یا رشته‌ای از امواج است که در اقیانوس به دنبال زلزله های دریایی بوجود می‌آید.

  • تحقیق درباره عمق آب در اقیانوس هند و خلیج فارس وانرژی ...

    enshabaz.ir/تحقیق-درباره-عمق-آب-در-اقیانوس-هند-و-خلی

    تحقیق درباره عمق آب در اقیانوس هند و خلیج فارس وانرژی سونامی علوم نهم,درباره عمق آب در اقیانوس هند و خلیج فارس اطلاعات جمع آوری و با هم مقایسه کنید,انرژی سونامی را در سواحل اقیانوس هند و سواحل خلیج فارس با هم مقایسه کنید ...

  • دانلود مقاله سونامی - iranfile.rayta.ir

    iranfile.rayta.ir/دانلود مقاله سونامی.html

    سونامی. آب‌تاز یا سونامی یکی از پدیده‌های جغرافیایی است که در زیر دریا با لرزش شدید آب دریا پدید می‌آید آبی که به‌لرزه درآمده بشکل موج‌های عظیم به‌کرانه‌ها رسیده و ویرانی ببار می‌آورد.

  • سونامی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/سونامی

    سونامی‌ها معمولاً پس از یک زمین‌لرزهٔ بزرگ (با حرکت رو به بالا)، فعالیت آتشفشانی زمین‌لغزه یا برخورد شهابسنگها پدید می‌آیند. [نیازمند منبع]پس از سونامی‌ها معمولاً گسلهای بزرگی در بستر دریاها پدید می‌آیند.

  • درباره سونامی - lotfih..com

    lotfih..com/post/248

    سونامی چیست ؟ سونامی یک سری از امواج اقیانوسی است که گاهی اوقات به هنگام وقوع زمین لرزه در زیر بستر دریا ایجاد میشود به هنگام وقوع زمین لرزه ای دور در اقیانوس آرام ساعتها طول میکشد تا امواج به ساحل بریتیش کلمبیا برسد و ...

  • تحقیق در مورد سونامی ژاپن|دانلود مقاله سونامی

    iranfile.rayta.ir/30143/تحقیق+در+مورد+سونامی+ژاپن.xhtml

    تحقیق در مورد سونامی ژاپن,آب‌تاز یا سونامی یکی از پدیده‌های جغرافیایی است که در زیر دریا با لرزش شدید آب دریا پدید می‌آید آبی که به‌لرزه درآمده بشکل موج‌های عظیم به‌کرانه‌ها رسیده و ویرانی ببار می‌آورد

  • تحقیق در مورد زلزله سونامی - file20.com

    file20.com/tag/تحقیق-در-مورد-زلزله-سونامی

    به عنوان مثال سونامی هولناک محلی ۹ جولای ۱۹۵۸ در خلیج Lituya ( آلاسکا )، که ارتفاع امواج از ۴۸۵ متر تجاوز کرد، اما میزان تخریب منطقه محدودی را در بر می گرفت. سونامی های منطقه ای متداول تر هستند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: