برق
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
برق

برق

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 52 فصل اول مقدمه انجام هر کار یا فعالیتی مستلزم صرف مقداری انرژی است. انرژی شیمیایی، انرژی حرارتی، انرژی مکانیکی و انرژی الکتریکی برخی از انواع مهم انرژی می باشنند. انرزی الکتریکی به علت سهولت تولید وانتقال وتوزیع وبه علت تبدیل به انواع دیگر انرژی امروزه در جهان کاربرد بسیار وسیعی دارد. نمونه ای از کاربرد های گوناگون آن عبارتند از: الف) استفاده از انرژی الکتریکی به منظور تأمین روشنایی انرژی الکتری ...


  • برق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/برق

    برق یا نیروی کهربایی یا الکتریسیته، (به یونانی: ήλεκτρον)، مجموعه‌ای از پدیده‌های طبیعیست که به حضور و جریان بار الکتریکی وابسته است. الکتریسیته آثار معروف متنوعی چون آذرخش، الکتریسیته ساکن، القای الکترومغناطیسی و ...

  • پایگاه خبری صنعت برق - برق نیوز BarghNews

    barghnews.com

    پایگاه خبری تحلیلی صنعت برق (برق‌نیوز) تنها رسانه مرتبط با صنعت برق است که به صورت خصوصی و با شعار شفاف سازی در صنعت برق فعالیت می‌کند.

  • شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    https://www.tbtb.ir

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در ا




  • برچسب ها : ,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: