مقاله درمورد اصول بهداشت شیر
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله درمورد اصول بهداشت شیر

مقاله درمورد اصول بهداشت شیر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 9 اصول بهداشت شیر عوامل موثر در کیفیت بهداشتی شیر از مرحله تولید تا مصرف مقدمه شیر و محصولات لبنی فرآورده ای با اهمیت در برنامه غذایی هر خانوار است و به دلیل وجود ترکیباتی نظیر پروتئین ، چربی ، لاکتوز و املاح مختلف برای زندگی و سلامتی انسان لازم و ضروری می باشد . بنابراین شیر مصرفی باید دارای کیفیت مطلوب و عاری از هر گونه آلودگی باشد تا هم نیازهای جامعه را تامین و هم از انتقال بیماریهای گوناگون جلو ...


  • مقاله - بهداشت

    www.solati2010.blogfa.com/post-15.aspx

    مقاله. بهداشت چيست ؟ بهداشت در واقع كليد درهاى آينده به روى فعاليتهاى اقتصادى و پيشرفتهاى اجتماعى يك ملت است و سلامت جامعه در گرو رعايت اصول بهداشتى مى باشد و جامعه اى كه سالم و تندرست باشد مى تواند از منافع خود دفاع و ...

  • بهداشت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/بهداشت

    بهداشت به زبان فارسی ... کارها مانند شستشوی دست‌ها یا کل بدن، پاکیزگی مو و ناخن و رعایت اصول پاکیزگی لباس و پوشش‌های فردی می‌تواند ...

  • نظام بهداشت و سلامت در اسلام(مقاله انتخابی)

    www.shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1401

    نظام بهداشت و سلامت در اسلام(مقاله انتخابی) بهداشت روانی اعتقادی در اجتماع(مقاله انتخابی) بررسي ناهمخوانی آيات طبّي با علوم پزشكي(مقاله انتخابی) قرآن و بهداشت روان(مقاله انتخابی)

  • تحقیق در مورد بهداشت رواني و خانواده

    magirans.com/تحقیق-در-مورد-بهداشت-رواني-و...

    بهداشت و واکسیناسیون کودک ، شیوه مناسب تغذیه ( که از طرفی کودک کمبود نداشته باشد و از طرف دیگر بعدها دچار چاقی نشود ) تغذیه با شیر مادر (تغذیه با سینه مادر و چسبیدن به بدن او ، برای کودک رشد ...

  • قرآن و بهداشت روان(مقاله انتخابی)

    www.shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1380

    4. حسينی، ابوالقاسم، اصول بهداشت روانی، انتشارات آستان قدس رضوی، مشهد، چاپ دوم، 1379ش. 5. حسينی، علی‌ اكبر، اخلاق در خانواده، انتشارات‌ اسلامی، تهران، 1365ش. 6.

  • بهداشت فردی - aftabir.com

    www.aftabir.com/articles/view/health_therapy/medical_advise...

    بهداشت‌ چیست‌ ؟ بهداشت‌ عبارتست‌ از نگهداری‌ و ارتقای‌ سلامت‌ و پیشگیری‌ از بیماریها و افزایش‌ قدرت‌ روحی‌، جسمی‌ و اقتصادی‌ در افرادی‌ که‌ به‌ علت‌ بیماری‌ ناتوان‌ شده‌اند.

  • مقاله ای درباره تغذیه و بهداشت مواد غذایی

    forum.pnu-club.com/83449-مقاله-ای-درباره-تغذیه-و...

    8/9/2013 · مقاله ای درباره تغذیه و بهداشت مواد غذایی تغذیه و بهداشت مواد غذایی : تغذیه صحیح یکی از عوامل مهم حیاتی در تأمین سلامت و بهداشت هر شخص ، خانواده یا جامعه است .

  • دانلود مقاله درمورد تاریخچه گاو آهن - مگ ایران | دانلود ...

    magirans.com/دانلود-مقاله-درمورد-تاریخچه...

    دانلود مقاله درمورد نقاله نقاله نقاله‌های زنجیری جدید سیستم swa ابداع و نوآوری ساده و جدیدی است که در آن نیازی به جدا کردن زنجیرهای بالابر برای نصب سطل‌ها نیست و همه چیز می‌تواند به‌صورت درجا انجام گیرد.

  • دانلود مقاله درمورد کمک های اولیه و اصول آن | مقالات

    sellgroup.ir/article/دانلود-مقاله-درمورد-کمک...

    مقالات. دانلود مقالات دانشجویی. جستجو برای: نوشته‌های تازه. جزوه و سوالات اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی حقوقی کلیه آزمون های استخدامی

  • انشا درباره تندرستی - enshasara.ir

    enshasara.ir/انشا-درباره-سلامتی

    تحقیق مقاله یا انشا درباره سلامتی. سلامتی دو بخش دارد سلامتی جسم که با بهداشت و تغذیه میتوان کنترل کرد و سلامتی روحی روانی که بستگی به محیط و پیرامون شخص دارد .




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: