مقاله درمورد اصلاح نژاد دام
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله درمورد اصلاح نژاد دام

مقاله درمورد اصلاح نژاد دام

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6 اصلاح نژاد دام اصلاح دام علمی است که در جهت بالا بردن ظرفیت ژنتیکی دامها کار می کند و کیفیت تولید دامها را با نیاز جامعه در زمان حال و آینده تطبیق می دهد. علم اصلاح نژاد دام بدون فراهم آوردن زمینهء کافی از نظر بهداشت ، تغذیه و مدیریت عملاٌ بدون استفاده است. ظرفیت تولید دام از دو چیز تشکیل شده است 1- وجود ژن لازم برای تولید در دام 2- محیط مناسب در اصلاح دام ما سعی در تهیه ترکیبی از ژنها داریم که م ...


  • بزرگترین بانک مقالات علوم دامی - مطالب ژنتیک و اصلاح نژاد دام

    t.t.d.mihanblog.com/post/category/24

    وی در تشریح این عمل به ركوردبرداری ماهانه از دام‌های ماده، ثبت و ذخیره‌سازی آن در رایانه‌های مركز اصلاح نژاد اشاره كرد و اظهار داشت: مركز یادشده با استفاده از شبكه‌ وسیع اینترنت، به صورت ...

  • ژنتیک، اصلاح و بیوتکنولوژی - مقاله

    alireza1979.blogfa.com/tag/مقاله

    تأثیر اصلاح برای تحمل به تنش های غیر زنده بر کشاورزی پایدار مهدی متقی، علیرضا سیدمحمدی اولین همایش ملی "کشاورزی پایدار " دانشگاه پیام نور استان خوزستان- اهواز، 1390.

  • ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور

    yahya56.blogfa.com

    ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور تسلیت به تمام هموطنانم چند صباحی هست که هیچ پست جدیدی به وبلاگم به دلایل زیادی که داشتم نتوانستم اضافه نمایم.

  • پروژه پایان نامه مبانی اصلاح نژاد آبزیان :: دانلود پروژه ...

    maghale20.blog.ir/tag/پروژه پایان نامه مبانی...

    ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «پروژه پایان نامه مبانی اصلاح نژاد آبزیان» ثبت شده است - دانلود پروژه پایان نامه مقاله تحقیق گزارش کارآموزی گزارش کارورزی طرح توجیهی گزارش کارآفرینی

  • مقاله ژنتیک مولکولی و روش های نوین اصلاح نژاد

    https://www.civilica.com/Paper-BSCONF01-BSCONF01_326=ژنتیک...

    ژن، ژنتیک، ژنتیک مولکولی، مهندسی ژنتیک، تفنگ ژنی، اصلاح نژاد کد مقاله/لینک ثابت به این مقاله برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

  • مبانی اصلاح نژاد آبزیان :: دانلود پروژه پایان نامه مقاله ...

    maghale20.blog.ir/1394/09/08/مبانی-اصلاح-نژاد...

    مبانی اصلاح نژاد آبزیان فهرست مطالب مقدمه سرآمد ، نخبه (Nick) منابع مقدمه breeding = The Production of yong Form animals (Propagtion) تکثیر تاریخچه اصلاح دام تعریف ...

  • تحقیق درمورد اصلاح نژاد دام - دانلود رایگان

    5.freedownloadk2.ir/product/391704

    تحقیق درمورد اصلاح نژاد دامفرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل - قابل ویرایش ) اصلاح نژاد دام اصلاح دام علمی است که در جهت بالا بردن ظرفیت ژنتیکی دامها کار می کند و کیفیت تولید دامها را با نیاز جامعه در زمان حال و آینده تطبیق می دهد.

  • علوم دامی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/علوم_دامی

    رشته کارشناسی علوم دامی، مجموع علومی است که با فیزیولوژی دام، ژنتیک و اصلاح نژاد دام، تغذیه دام و مدیریت سر و کار دارند.

  • مقاله ای کامل درباره پرورش گاو و گوسفند - مقالات دامپروری ...

    https://www.meta4u.com/forum/index.php?topic=3305.0

    8/28/2011 · اين نژاد نسبت به غذا كم توقع است و نسبت به آب و هوا و بيماريهاي مختلف مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد. 4- نژاد هرفورد: مركز اوليه پرورش آن انگلستان است. بهترين نژاد گاو گوشتي دنيا است.

  • دانلود جزوه اصلاح نژاد دام - دانلود رایگان

    2.freedownloadd1.ir/product/1723597

    مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود دامی کشور (معاونت امور دامی وزارت جهاد ... اصلاح نژاد دام - تلقیح مصنوعی - افزایش شیردهی - تولید اسپرم - فروش اسپرم - چرخه اصلاح نژاد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: